maandag 21 april 2008

U Casting

3a-tcp is een nieuw bedrijf. Zij hebben een nieuwe manier van het projecteren beeldmateriaal.
Ze hebben een scherm ontwikkeld dat bestaat uit een soort "kristal"glas. Dit zorgt voor een hele hoge beelkwaliteit.
Ik heb contact op genomen met hun en vertelden het een en ander over.

het zijn schermen die in ramen geplaatst kunen worden. Deze kunen ten alle tijden uitgezet worden. De schermen zijn transparant, dat betekend dat ALS ze uit staan niet te zien zijn.
Alle schermen zijn afzonderlijk te bedienen doordat ze allemaal voor zien zijn van een unieke code.
De content van de schermen worden via een harddisk of een server geladen

Ook zijn deze schermen in verschillende maten te verkrijgen en zijn de prijzen per m2
de schermen die bij hun op de website staan kosten €3000,-0 p/m2. Maar die man met wie ik gesproken had ( ben even zijn naam kwijt) vertelde mij dat er ook alternatieven zijn ( met dezelfde techniek) en deze kosten dan zo een €1000,- p/m2


ze leveren ook andere schermen waaronder LED en LCD/plasma


http://www.3a-tcp.nl/

Misschien kunnen we hier wel wat mee. Ze klonken wel heel enthousiast over ons concept. Ik vind het een mooie toepassing en het past echt binnen ons concept.

Ze zijn ook op youtube te vinden, typ in 3atcp en je zult ze direct vinden.


( ik ben nu op het werk en bij mij is youtube geblokkeerd dus kan ik geen linkjes door geven :P)

groet,
RodjeCodje

Geen opmerkingen: